Tuesday, February 9, 2010

Muslim Choice

SECRET HONEY GENIEUS – Gabungan 7 Unsur Pilihan Terbaik Di Dunia

Produk Secret Honey Genius Muslim Choice, Dengan izin Allah, berdasarkan testimoni-testimoninya, dapat membantu pelbagai masalah mereka. Alhamdulillah, dengan izin Allah SWT, SHG membantu menyelesaikan masalah berkaitan saraf, masalah batu hempedu, masalah sikap anak-anak seperti yang enggan mendengar cakap,malas belajar dan letih, anak-anak bermasalah pembelajaran (slow leaner) dan masalah resdung.

Ia juga sesuai diamalkan oleh ibu-ibu hamil. Kandungan zat dan khasiat yang terdapat di Secret honey Genius Muslim Choice ini InsyaAllah banyak member manfaat kepada anak yang dikandung ibu yang memakan produk SHG ini.Wanita selepas bersalin juga boleh mengamalkan Secret Honey Genius.

Amalkan Secret Honey Genius, untuk kesegaran, kesihatan dan tenaga yang berpanjangan. Pastinya,produk ini hasil adunan KHAZANAH AMALAN PEMAKANAN KESIHATAN ISLAM MENURUT SUNNAH yang disebut di dalam HADITH dan AL-QURAN serta herba-herba terpilih yang kaya dengan khasiat yang bermanfaat kepada seluruh ahli keluarga. Untuk para Muslimin dan Muslimat yang memerlukan produk yang mereka yakini akan kesuciannya, status HALAALAN THOYYIBA dan manfaat kepada kesihatan, anda boleh hubungi di 0199851773 atau email admin@solihin.net This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

ATURAN PENGGUNAAN (Gunakan Sudu Plastik) :

Penjagaan kesihatan & kecerdasan minda - 1 sudu teh 1@2 kali sehari.

Rawatan penyakit:1 sudu teh 2 @ 3 kali sehari (Kurang kan DOS jika berlaku tindakbalas penyembuhan yang kuat).

PRODUK MUSLIM CHOICE YANG LAIN:

Kordial Roselle Muslim Choice yang enak, VCO Facial Care dan Muslim Cocoa yang berkhasiat tinggi. Muslim Cocoa ini dari serbuk koko bersama kurma, dihasilkan dari tangan-tangan yang melafazkan kalimah syahadah. Pastinya halal lagi baik untuk kesihatan rohani jiwa dan jasmani kita sekeluarga.

Pengedar Secret Honey Genius, Muslim Cocoa, Kordial Roselle Muslim Choice di Temerloh, Maran,Lanchang, Jengka diperlukan. Hubungi 0199851773.

Kelebihan Minuman Muslim Cocoa :

* Diadun dengan Serbuk Koko TULEN yang bermutu tinggi.
* Diperkaya dengan Khasiat Buah Tamar yang HEBAT.
* Campuran Dihasilkan dari Kilang Milik 100% Pengusaha MUSLIM.
* Suci, Bersih lagi HALAL.
* ENAK lagi LAZAT, baik disediakan panas mahu pun sejuk.
* 4 DALAM1

Nabi s.a.w. telah bersabda: Sesiapa yang memakan tujuh biji buah tamar Ajwah setiap pagi, racun dan masalah susah tidur tidak akan memudaratkannya pada hari itu. (Bukhari-Muslim)
Buah kurma atau dalam bahasa Arab, TAMAR adalah dari jenis palm seperti kelapa sawit sementara buahnya bertangkai seperti buah pinang.

KAJIAN SAINTIFIK :

* Kurma mengandungi khasiat pemakanan yang tinggi antaranya kurma kaya dengan protein, serat, gula, vitamin A dan C serta zat galian seperti besi, kalsium, sodium dan potasium.
* Kandungan gulanya 50 hingga 57 % adalah glukosa. Ini menunjukkan kandungan gula didalamnya telah ditukar secara semulajadi. Bermakna apabila kita memakan kurma, tenaga yang diserap badan adalah serta merta.
* Dalam bidang perubatan dengan ketiadaan kolestrol, lemak dan gula di dalam kurma, ia amat baik untuk meredakan tekanan darah tinggi.
* Melalui petua tertentu, Kurma dikatakan menambah tenaga batin.

Diriwayatkan oleh Aishah r.a. yang menjelaskan, tamar mengandungi ubat. "Jika sesiapa yang selalu makan tamar akan dihindari daripada terkena racun yang dimakan."

Produk-produk Muslim Choice EMSEA Marketing yang Lain :

Roselle Cordial Drink, Secret Honey Genius, VCO Sabun Kelapa Dara Facial Care, Haruman Suci Body Talcum.

Keterangan lanjut produk Muslim Choice klik sini.

0 comments:

Post a Comment


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More